Siapa Lelaki Yang Bakal Menikahi Aku????

Seseorang menanyakan aku hari ini..
Siapa sich yang bakal menikahi diri ini..?
Aku tersenyum dan melepaskan keluhan…
Lalu aku bilang.. aku akan jawab itu di Google+ selepas Dzuhur nanti..

Hmmm…
Siapa yang bakal menikahi aku..?

rings on wedding bookletDia adalah seorang lelaki sholeh.. (Allahumma Amin.. Amin.. Amin…)
yang dilahirkan dan sudah di tugaskan menjadi imam untuk aku semenjak di Loh Mahfuz..

Lelaki ini jugalah yang akan memberikan aku cinta, dan InsyAllah dia tidak akan pernah melupakan cintanya kepada Sang Pemberi cinta iaitu Allah Ilahi Rabbi…(Allahumma Amin.. Amin.. Amin..)

Lelaki ini jugalah yang akan menjaga kesucian ikatan pernikahan yang berlaku diantara kami dengan menjadikan dirinya adalah satu-satunya idola yang membanggakan aku sebagai seorang isteri…(Allahumma Amin.. Amin.. Amin..)

Lelaki ini jugalah yang akan menjaga hati dan jiwa ini untuk selalu setia dan mencintai hanya dia dan Allah SWT sebagai Sang Maha Pemberi segalanya… dan seiring waktu, bersama dalam suka mahu pun duka.. dan dia tidak akan pernah meninggalkan aku sendirian. selalu ada untuk aku. (Allahumma Amin.. Amin.. Amin..)

Lelaki yang di tugaskan Ilahi Rabbi ini jugalah yang akan menjaga aurat ku sebagai seorang isteri, yang mengajarkan aku Firman Allah SWT dan Sunnah Baginda SAW.. dan dia juga yang akan menjadi imam dalam takbir ku yang akan datang dia juga suami ku yang selalu mendendangkan aku ayat-ayat suci Al-Quran disaat aku ikut melagukannya… (Allahumma Amin.. Amin.. Amin,..)

Lelaki ini juga yang akan menafkahi hidup ku dan mati ku menuju jalan yang di redhai Allah SWT… bahkan dia bersama ku berjalan menuju syurga-Nya (Allahumma Amin.. Amin… Amin..)

genggam erat Dan dia adalah Lelaki yang memaknai DAHAGA YANG SEMPURNA, bersama aku.. selamanya.. sehingga maut memisahkan kami berdua..(Allahumma Amin.. Amin.. Amin..)

Semoga dia akan datang… (Allahumma Amin.. Amin.. Amin…)
Membawa segenap sayang dan rindu untuk kami sama-sama merajut dan menganyamnya menjadi hamparan cinta hanya kerana Allah SWT.. kerana aku setia menanti dirinya memakna indahnya CINTA DAHAGA YANG SEMPURNA.

Allahumma Amin.. Amin.. Amin…

Al-Hubb Fillah wa Lillah…

Mentari Muncul Lagi…
Natasia Maiza…
13/04/2013 :1246

Jom Komen...

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s