C I N T A

Dia adalah yang tidak mempunyai ketiadaan…
Aku mencintai dirinya dan aq mengkaguminya…
Aku memilih jalan menuju dia…
Dan akulah yang memalingkan muka ke jalannya…

Setiap orang mempunyai kekasih…
Dialah kekasih ku…
Kekasih yang abadi…
Sejatinya cinta ku…

cinta-loveiscinta 1
Dia adalah orang yang aku cintai…
Dia begitu indah di mata ku…
Dia adalah yang paling sempurna…
Di hidup dan kehidupan ku…

Dia membuat aku berlari seribu tahun…
Dia juga yang membuat aku tersenyum bahagia…
Dia sosok yang membuat aku menjadi sejujur-jujurnya…
Dia telah menjadikan aku wanita di hatinya…

Dia menjadikan aku wanita yang menikmati isi cinta…
Dia mengupas sejuta rasa cinta di hati ku…
Dia menjadikan aku anugerah terindah di hidupnya…
Dan dia menghadiahkan aku istana cinta…
Seindah syurga…
Saat bersamanya…

Orang-orang yang saling mencintai…
Adalah para pecinta yang tidak pernah sekarat…

Saat kalian bertanya kepada ku siapa “Dia”…

Dia adalah dia…
Dan dia adalah mereka…
Dan mereka adalah dia…

Dia adalah hal terindah dalam hidup ku…
Sehingga aku sendiri menutup siapa “Dia” dihati ku…

Ini adalah sebuah rahasia…
Jika kalian mempunyai cinta…
Kalian akan memahaminya…

Dia ~ Cintaku
A.H Natasia Maiza™
Augustus 28, 2013 ~ 14:43

Jom Komen...

